måndag 23 augusti 2010

imorgon åker vi ♥ och det känns likadant i magen nu som första gången jag träffade honom. det ska bli så jäkla skönt att träffa honom igen men så jobbigt att det är så långt! man kan ju undra hur det kommer gå med alexandra.. bra som det brukar hoppas jag! jag ska ha vagnen med mig denhär gången iaf. fast är lite irriterad just nu, hade faktiskt varit bra att veta om vi fick lägenheten eller inte.. men tror du det va nån som ville ringa och säga det fast han har lovat?? nej........ så antagligen fick vi den inte för då hade han väl ringt på en gång? äh, man vet aldrig med honom! kanske blir en överraskning imorgon? man kan ju hoppas iaf!! idag har jag tvättat, packat allt som inte är blött, hämtat min post och varit på kupolen, hämtade ut välling och köpte två par leggings, gick förbi sko affären och kände för ett par nya skor så det blev det oxå!! sen gick vi hem, skruttan var så trött på slutet så hon somnade i vagnen, hel knasigt så jag fick lov ta kort på henne, haha! :) väckte henne när vi kom in och så badade/duschade vi. nu sover hon och har gjort sen kl 8 och jag ska plocka ihop lite mer och sen blir det sängen! tåget går kl 10 imorgon så måste upp i tid och göra klart det sista. sen blir det tåg hela dan, tråååkigt. 10 i 4 är vi framme och gud vad jag längtar! sen kl 5 är det dags att träffa den bästa!!!

bye bye borlänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar