onsdag 18 augusti 2010

jaha kl är snart 5 och skruttan sover i vagnen, fan vilket jäkla skitväder det var idag!! man kan ju inte göra nånting.. det enda man blir är rastlös! och inget brev har jag fått idag heller, vad är det med posten?? tråkigt, tråkigt. och tråkigt har jag!!! vad fan kan man hitta på? ätit har jag redan gjort oxå.. men guuuud så roligt! mamma ringde för ett tag sen och sa att dom hade varit vid hamnen i hjo och ätit mat, kött och ett glas vin..... och nu satt dom i bilen och åt godis!!! fyfaan säger jag bara. tänk om man vore född smal och kunde äta vad som helst! det hade varit grejer det! men nu får man stå ut... ska man va fin får man lida pin heter det ju. nej nu vill jag att den enda i världen som kan få mig på bra humör ska ringa, den bästa ♥ men det kan jag oxå drömma om. ah! på tal om drömma, jäklar vilka konstiga drömmar jag har!! jag är konstig hela jag.. drömde att alex kunde gå och så drömde jag om en bebis, och en massa, massa annat knepigt! inte nog med det så är jag trött HELA tiden!! det spelar ingen roll hur mkt jag sover, jag skulle kunna sova hela dagarna.. imorse var skruttan uppe och lekte själv medans jag sov lite längre och det har aldrig hänt! dessutom gråter jag till ALLT, och då menar jag verkligen allt. varenda litet program på tv bölar jag till, och det brukar jag aldrig göra! till och med till ett program jag inte ens såg på utan bara zappade över under reklamen på det jag såg.. jag visste ju knappt vad som hänt men ÄNDÅ satt jag och grät, hahaha!! igår födde en tjej barn, ja då böla jag och på filmen jag såg igår kväll så fick jag lov gråta en skvätt på slutet. och när tjejen i 16 and pregnant gjorde slut med sin kille blev han så ledsen så jag grät då med! ja ni hör ju själva vilken fjant jag är ;p men jag vet inte varför.. mens har jag haft och gravid är jag inte, vad är felet liksom? och ikväll blir det livet på bb, yes bara att förbereda sig på att böla ikväll igen då haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar