onsdag 11 augusti 2010

nu har jag lagt skruttis för natten, hon har badat och ätit äppelgröt som jag köpte idag :) äntligen nåt mjölkfritt som är roligare att ge! jag ser på livet på bb och blir både bebis sjuk och inte :P vill aldrig mer gå igenom en förlossning även fast min var helt ok! men man vet ju aldrig om nästa blir värre... men jag saknar att känna små sparkar i magen och jag saknar min lilla bebis! hon har ju blivit så stor nu, sjukt fort går tiden. redan 8 månader! min prinsessa.. fast det är så skönt att hon börjar bli större, nu längtar jag tills hon kan gå och prata! :D vad roligt jag och hon ska ha då. och jag ångrar att jag inte filmade när skrutt kom till världen! det hade faktiskt vart skit kul att ha kvar. och så kunde hennes pappa ha fått sett det, det hade nog varit kul för honom oxå! nej nu ska jag fortsätta se!

15 dagar kvar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar