tisdag 17 augusti 2010

ja ja ja! ibland blir det inte som man vill men då får man göra det bästa av situationen, ellerhur?! och det har vi gjort nu. jag har gått och tänkt på det i flera dagar men inte vetat hur jag skulle kunna genomföra det, helt omöjligt skulle det bli och nu behöver jag inte tänka på det mer för nu är det fixat! så jäkla härligt och jag längtar! det är en liten tröst i allt det tråkiga just nu, bantning, tråkigt väder och ensamheten! ah, det går bra med bantingen än så länge oxå, men allt går bara man vill och jag är verkligen taggad! även fast man vill ha allt och lite till.. men tonfisk och sallad är ganska gott det med! jag har ju ändå ingen att äta fet goood mat med så jag kan lika gärna sitta och äta nyttig mat för mig själv. jag har ingen att mysa med framför en bra film med godis så jag kan lika gärna vara utan! fast jag klagar inte, det är inte jag som blir tjock i slutändan så ha så roligt med eran pojkvän! ;p tog en promenad idag så skruttan skulle somna, fast hon hade somnat fortare om vi inte gått ut, den lilla nyfikna tanten! men ska jag va ärlig så var det mest för att hon skulle få luft och jag skulle röra på fläsket så det var synd att hon var trött och somnade. när vi nästan var hemma ringde den bästa ♥ har inte gjort så mkt mer, ätit och sen gav jag lexie gröt vid 7 och halv 8 badade hon, sen duschade jag innan vi satte oss i soffan och hade en massa myyyys! vi såg på barn som inte äter och jag sa åt henne att så blir det om man inte äter, hon verka inte tycka om det för hon somna lilla fisungen!! åh, hon är så söt! :) jag försökte få henne att va uppe till 9 men det lyckades ju inte, och nu hoppas jag hon inte vaknar nåt mer för jag är cptrött!! hon krånglade lite inatt och sen var hon pigg kl 8 imorse.. då jublade inte jag kan jag lova. men nu får denhär veckan gå snabbt och bli tisdag istället! eller torsdag! spelar ingen roll bara jag slipper vänta en enda vecka till!! det orkar vi inte, absolut inte jag! men nu ska jag se klart filmen innan jag ska sova, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar