söndag 15 augusti 2010

söndag igen då och fan vad veckorna går fort! bra som fan såklart :) snart får man pengar igen, alltid behövligt! gick till maxi och handlade idag, sallad och sånt nyttigt. men faan vad dyrt det är!! tur att man är ensam då kanske det räcker nån dag längre. postade brev och när jag gick hem tog jag vägen förbi alex farmor och farfar, hennes farmor satt ute fast jag vågade inte säga nånting! har skrivit ett brev till dom idag som jag tänkte skicka och så är det lite kort på skruttan. men jag måste verkligen framkalla nya kort!! sist jag gjorde det var hon typ 3 månader.. imorgon ska jag gå upp på banken och fixa ett papper, hämta min post och städa! men gud vilken rolig dag. fast jag hoppas på brev :) nej nu ska jag fortsätta se på film och sen sova! godnatt.

åh, jag håller alla mina fingrar och hoppas av hela mitt hjärta! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar