tisdag 31 augusti 2010

för ett år sen var vi på arlanda och påväg till thailand!! tänk om det hade varit nu istället.. men nu ett år senare är jag i västervik och har hälsat på den bästa idag! nästan lika bra det med! fast det bästa av allt just nu är att jag stannar över helgen oxå, kände att jag verkligen behövde det efter idag.. vilken tur att frida är så snäll som låter oss stanna!! fan jäkla pms, hej finnar och humörsvängningar! måste det börja flera dagar före mensen?? trött som fan är jag och drömmer skit konstigt, haha jag drömde inatt att B var en dvärg?! :D så jäkla ful! jaja det jag skulle säga var att om 4 månader sitter vi på arlanda och planet till thailand igen! fyfaaan vad härligt!!! 3 januari drar vi och tro mig, jag kommer inte sakna sverige! äe, godnatt.

3 kommentarer:

  1. Hej Emmah.

    Västervik? Jag är sedan två år bosatt i Timmernabben, cirka 4 mil norr om Kalmar. Inte så långt bort från Västervik alltså :)

    Vi ska också åka till Thailand i Januari, men vår resa är inbokad 19 januari istället! Längtar galet mycket :D

    Ha det fint, Jonna.

    SvaraRadera
  2. Hej igen (:

    Ja men nu är du ju på god väg neråt. Jag flyttade direkt jag tog studenten, men innan dess pendlade jag mellan Kalmar-Borlänge ganska ofta! Tillslut så kändes det bara mer naturligt att flytta hit. Men jag hade ju iofs bara mig själv att tänka på, kanske blir mer komplicerat när man har barn.

    Måste passa på att gratulera förresten, vilken skönhet din lilla dotter är!

    Ja, vi ska faktiskt till samma ställe som vi var till i december. Nämnligen Krabiprovinsen, Ao Nang och Koh Lanta! Ja men visst är Thailand härligt. Jag längtar dit och saknar det vareviga dag :D

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  3. Nej men precis, jag kan tänka mig att det försvårar en del saker. Är det Alexandras pappa som bor i Västervik?

    Men att du hälsar på är ju en början i alla fall :) Och skönt att komma hemifrån lite om inte annat. Faktiskt så tycker jag väldigt mycket om Borlänge nu när jag flyttat, det har återfått sin charm lite ^^

    Vi ska bara vara där i 2 veckor, har ju skola å jobb å sånt att tänka på. Hade gärna stannat typ... för evigt!! ;) Hur länge stannar ni och vart i Thailand ska ni åka?

    Ha det fint!

    SvaraRadera