lördag 14 augusti 2010

jag är så jäkla irriterad, ingenting blir som jag vill! det skulle ha varit 12 dagar kvar idag men det kan jag ju glömma! hm jaja, bättre lycka nästa gång, är det inte så dom säger? skapligt tröga i huvudet är dom iaf och jag hatar dom. igår skulle jag och therese ha tjejkväll och se på sex and the city 2 med morot, gurka, paprika, blomkål och dipp. det började ju bra med skrutt som vägrade sova, tror hon somnade vid 11 nångång. precis då kom johanna och gjorde oss sällskap :) såg på filmen som var hur lång som helst och sen var det raka vägen upp i sängen! somnade vid 2 och imorse var jag trött kan jag lova. gick upp kl 9 och gav alex mat, var uppe en timme sen somnade hon igen och jag passade på att sova jag med! i hela 38 min sov hon. resten av dagen har jag varit hemma och pysslat lite. duschat, tvättat, satt i löshåret, lagat mat och sen tog vi oss en liten promenad jag och min älskling. hon var lite gnällig så det va nog skönt med frisk luft. åh, jäklar vad varmt det har varit här inne idag!! solen har legat på så jag har flytit bort typ.. efter promenaden gick vi hem och badade sen gick vi ner till therese, dom skulle ut idag så jörgen va och hämtade malin och togga :) och kl 9 var det dags för välling och sov time till a så jag gick upp till mig. och sen dess har hon sovit, hon tvärslockna efter maten. jag har lagt ut mig i soffan och skulle titta på en film på tv, men som vanligt så fastnar man här istället :P är skit trött så ska lägga mig i tid ikväll, hade jag tänkt iaf! men nu ska jag försöka se på filmen! sup och svälj, trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar