tisdag 10 augusti 2010

igår kom malin och hälsade på, hon skulle hämta nåt i förrådet sen åkte vi till min andra lägenhet och hämtade posten. hade fått ett litet brev :) åkte sen hem till malin, gjorde mat och sådär. blev kvar där inatt och herregud vilken kväll! skruttan somnade kl 8 iaf :) vaknade med huvudvärk idag och ett telefonsamtal. jag fick pengar så jag kan åka om två veckor, åh jag längtar! sen jag kom hem idag har jag lagat mat, köttfärssås och makaroner, herregud vad mycket det blev över! undra vem jag ska bjuda hem på mat, haha. och gud vad tråkigt det är att laga mat till sig själv, det suger ju verkligen.. jag har tvättat och hängt tvätt, duschat, diskat, badat skruttan och gett henne gröt. hon somnade runt 9 och en stund senare knackade det på dörren, p var förbi och hämtade sitt spel. jag själv har fastnat vid datorn tills nu och måste verkligen gå och sova! kanske man blir pigg nångång. och fan vad jag hatar att vänta! kan det inte va nu på en gång istället? äh, godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar