torsdag 5 augusti 2010

igår somnade alex 20 över 9 och sov hela natten ända till 9-halv 10 idag! :) hur skönt som helst. gjorde oss klara sen tog vi vagnen och gick till sköterskan halv 12. hon fick en spruta och gud vad duktig hon är!!! hon skrek till och så stoppa jag in nappen då var allt bra igen! efter det gick vi på posten och postade ett brev och sen till kupolen och köpte två böcker till skruttis. den ena hette God natt! och den andra hette arvid anka, hehe :) hem och gav henne mat, hon kräktes upp allting så det var bara att slänga kläderna i tvätten och hon i badet! sen gjorde jag pannkakor till mig själv, alex sov lite middag och då passade jag på att duscha. sen har vi lekt lite innan hon fick bada igen (kändes lite onödigt men allt för rutinen) läste lite bok för henne och sen fick hon välling och så somnade hon kl 8! och sen dess har hon sovit. ska gå och sova nu jag med, finns ändå inget att se på tv. och vet ni! min thai ska nog få se sitt land i januari!! woho :D jag hoppas verkligen vi åker! och jag har sett en vagn jag ska köpa tills dess, så söt! men nu blir det sängen, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar