måndag 2 februari 2009

I won't kiss or hug you cause I'm bluffin' with my muffin

Halloj! I lördags blev det att åka hem till J och dricka vin, fick även rom men dom hade ingen cola så vi blandade det med haiiwa.. haha :P Sen var jag barnvakt och jag och F såg på skräckfilm (: När dom kom hem så fixade jag skjuts hem till P. M och T var oxå där, jag drack sprit och fick en liten snefylla.. Men jag ångrar ingenting. Gick sen hem till T och sov, mådde inge bra igår och blev toabesök senare på dan. Jag och M beställde hemkörning och bara slöade i soffan. Hon somnade före nio så jag satt uppe och såg på holiday för mig själv, så jäkla bra film och jag grät väl haha.. Imorse var jag trött men det var bara att gå upp vid 7.. fast jag hade mina böcker hos mamma så hon var snäll och skjutsade mig. Fick tillbaka provet och jag hade alla rätt :D :D Han tycker jag ska göra matte B när jag är klar eftersom jag är så duktig, jag var bland dom 5 bästa :P Och så tycker han att jag ska göra ett nationellt prov så han kan sätta ett högre betyg än bara G så duktig som jag var ;) Fast jag håller inte med.. Efter skolan åkte vi på kupolen sen till romme och hämtade syrran som ramlat när hon åkte snowboard. Har inte gjort så himla mkt mer, ätit sallad från tågstation och sen blev A sugen på ben och jerry glass så jag och hon tog bussen ner på stan och var in på videobutiken och köpte det och så tog vi bussen hem :p Duschade och så åt vi glass, känner nu att jag kanske ätit liiite för mkt idag.. Men men. Har nyss sett på lipstick jungle, men missade sista 20 minuterna för jag pratade i telefon. Och nu ska jag gå och sova för jag är sjukt trött! Har varit det hela dan.. Svider ju i mina ögon. Så vi hörs då! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar