söndag 7 juni 2009

30 dagar, 4 veckor, 1 månad


Sedan jag träffade dig och det är jobbigt, jävligt jobbigt !!


Idag sov jag länge ändå så var jag skit trött och har typ legat i soffan hela dagen, men det blev bättre när jag tog mig en dusch. Kände mig inte så fräsch sen igår, inrökt hår och grejer. Det blev att vi åkte ner på stan och checkade läget. M, t, j, p och e kom och hämtade mig och mamma, jävlar vad trångt i bilen det var ! Jag fick sitta fram i knät på P och det vill jag aldrig göra om. In på liljan och det var dåligt med folk fast vid 12 kom det folk som fan istället. Fullt på dansgolvet så man knappt fick plats. Satt ute ett bra tag och pratade sen kom L och jävlar vad vi skratta :D Var längesen man skrattade så mycket. Såg även K men han var så full så han kom inte in haha. Åkte hem vid halv 3 och då somnade jag som en stock, kan ju vara därför jag har varit så trött idag, varit på stan två dagar gravid och nykter och somnat sent. Fast känner jag mig själv så kommer jag inte kunna somna idag även om jag är trött för imorgon ska jag upp och jobba. Första dagen. Hur nervös som helst men försöker att inte tänka på det för det ska väl gå bra, ellerhur? Jag hoppas det.. Dom ringde ut mamma idag så hon ska jobba samma tid som mig imorgon, 7-15.30 och det var faktiskt skönt, att åka bil med henne eftersom det är första dagen. Men nu ska jag lägga mig och läsa bok och hoppas på att jag blir trött och somnar av den.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar