söndag 14 juni 2009

herregud jag blir rädd för mig själv

Det var trevligt igår, är ju roligt att gå ut och träffa människor men det är så synd att jag blir så trött. Träffade på A, var ju inte igår man träffade henne :) Hon undrade om jag skulle med på klassfest nästa helg och ja, kanske det? Vi får se hur jag känner i veckan.

Har inte gjort ett skit idag, riktigt söndagsväder så vi tänkte spela bingolotto men alla lotter var slut så det blev att åka till hemmakväll och hyra wallander och köpa godis istället :) Var även förbi soc och lämnade in lite papper, tänkte vara duktig och lämna in det idag så dom får det imorgon på morron så att jag KANSKE hinner få pengar innan midsommar, men tror ni inte att jag glömde ett papper ??? Jag tror jag har blivit senil på riktigt ! Och det är inte roligt det eller.. Så nu måste jag in med det imorgon iaf ha ha :D Ska även på banken och fixa med papper. Inge mer krångel hoppas jag !! Nej nu ska jag do something else, bye bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar