fredag 12 juni 2009

Så jävla overkligt

Jag ligger nu i sängen och ni kan inte fatta hur underbart skönt det är ! Inne i falun fick vi vänta ett tag så på slutet blev det ännu mera stress. Åkte från falun 20 över 12 och jag började halv 1 ombytt och klar. Skulle ha behövt ha mat med mig oxå men det blev som det blev och kom bara 10 min försent. Gick bra att jobba men herregud vad man står och går. Enda gången man sitter är på rasten som är en halvtimme. Man känner hur stela benen blir och en boende kallar honom jag ska jobba åt för kilometermannen :D Och ja, det stämmer verkligen. Mamma har ju stegräknare på sin mobil och när hon jobbar en dag brukar hon gå ungefär 6000 steg, skulle vart kul att se hur många jag går. Efter jobbet väntade jag en kvart på bussen och sen bytte jag buss i stan och vid tio var jag äntligen hemma och hungrig som fan. Åt ostpaj med ett glas cola och sen jordgubbar med grädde (: Hur gott som helst ! Nu funderar jag på att läsa lite innan jag kommer somna och säkerligen snarka som en gris ha ha ha :)

Just det !! Något som jag är pisshelvetesäckel förbannad på är att jag inte kan bleka mitt hår ! Jag har blivit varnad för att jag har mer hormoner i kroppen nu och blir mer känslig, så jag kan bli allergisk och jag som redan har lite problem med hårbotten.. Och sen var det ju inte så bra för barnet men vafaaaaaaaaaan. Vet ni hur irriterad jag är på det ?! Inte nog med att jag blir tjock, nu ska jag vara ful i 7 månader !! :( :/ Åh, jag hoppas det går fort och att det är december snart.

Nej det var en jobbig dag idag, kanske var tur att jag skulle jobba, få annat att tänka på och där kan man ju inte bli känslig, det har man inte tid med ! Är nog med information och saker man ska lära sig.. Jag är ju helt slut i huvudet efter en dag där ! Och nu somnar jag snart, znark znark.

Jaja äntligen helg, men det finns en dålig sak med helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar