onsdag 10 juni 2009

Jag håller tummarna

Tjoho. Började kl 8 idag och hade introduktionsdag med föreläsningar och sånt hela dagen, kan lova att jag var trött efteråt. Setat i 4 timmar och bara lyssnat, mycket info om allting och jag vetefan hur jag ska klara av det ! Jobbigt att ALLA andra som var där var JÄTTE intresserade och hade typ 1000 frågor om allt.. Jag bryr mig inte ett dugg och skulle aldrig i livet läsa 3 år för att sen läsa vidare i flera år för att bli sköterska, in your dreams. Men det är som sagt tur att jag har ett jobb i sommar och dessutom heltid, mycket pengar.

Men det var inte det jag skulle skriva om utan att idag är sista dagen, sen vet jag om jag fått lägenheten !!!! Och jag hoppas, jävlar vad jag hoppas. Kan jag få lite tur i livet ???? Så jag hoppas ni håller tummarna att jag får den, för det kommer jag göra..

Ska lägga mig och läsa (shit vilken bra bok !) innan jag ska sova, måste upp imorgon och ringa chefen om ett papper. Och SÅKLART kolla om jag fått lägenheten !! :) :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar