onsdag 24 juni 2009

Thailand here I come !

Fick det tråkiga beskedet att jag inte får lägenhet innan november :/ Soc tycker att jag kan bo hemma hela graviditeten tydligen.. Även om det bara är oktober som jag inte kommer kunna betala hyra, men då hade jag ju lagt undan pengar av lönen till det.. Men tunabyggen kunde inte säga ja eftersom soc sagt nej. Så nu har jag beställt flygstol till thailand, fyfaaaaaan så skönt !!!!! Lite dyrt, kommer gå två löner till det men det får det FAN vara värt ! Ska bli så jävla härligt att komma härifrån så det fattar ingen. Kan ju jag behöva efter domhär månaderna som varit.. Åh, vad jag längtar :) <3

Ska iväg och jobba snart, tre till åtta. Inte så farligt många timmar och imorgon blir det sju till ett. Ledig på fredag och sen jobbar jag lördag och söndag. Men det känns mycket lättare att gå dit nu när jag har något att se framemot och I need the money. Nej nu ska jag gå och göra mig iordning ! Hej svejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar