måndag 15 juni 2009

Är det verkligen sant ?



Min bebis är lika stor som en grapefrukt nu, är inte det helt sjukt ? Jag kan inte förstå att jag har något i min mage men antagligen har jag det även om det inte känns eller syns än. Lite tråkigt att jag inte fått mage tycker jag det är.. men det hinner väl komma det med antar jag :)

Idag har jag varit runt med en massa papper och grejer... Fått tillbaka min digitalkamera och andra saker, men hur man kan låsa ett minneskort fattar jag inte ?? Nu ska jag äta lite kvällsmat sen typ sova för imorn ska jag jobba igen ! Suck.... Jag vill inte !!!!
XoXo

1 kommentar:

  1. Jag tänkte fråga dig om du vet nått om man inte får färga håret när man är gravid? En kompis är gravid och en del säger att man inte ska göra de, så tänkte höra med dig om du gjorde de när du var gravid eller om de är andra du känner som gjort de ? Det är många som pratar om att man inte ska färga håret när man är gravid på grund av att hårfärgen innehåller så mycket kemikalier. Men kemikalierna i hårfärgen påverkar inte barnet alls. Det ända som kan hända när man färgar håret under graviditeten är att det kan bli missfärgat grönaktigt istället för blont till exempel, detta beror på alla hormonerna man har i kroppen. Jag själv färgade håret många gånger under min graviditet, gick från blondin till brunett, och det gick hur bra som helst! Summan av kardemumman är alltså att: visst så kan man färga håret hur mycket som helst när man är på tjocken.

    SvaraRadera