lördag 6 juni 2009

Man kan umgås utan alkohol

Ja iaf jag. Det blev att jag och m åkte ner på stan där t och j mötte oss och vi gick hem till t på förfest. Gick sen ner på stan och hamnade på liljan där p, t och n med kompis var. Satte oss ute vid ett bord och pratade innan vi gick in och shakade våra ass på dansgolvet :) Roligt som fan var det faktiskt ! Drog sen därifrån och skulle in på s2 men t skulle möta j och han var på s1 så gick dit istället efter det gick jag och m till rock house, jag frågade vafan vi skulle dit och göra men har man en full m med sig så är det ingen idé att säga nåt. Där inne var det inte så kul och jag blir bara irriterad på vissa människor.. Suck säger jag bara. Letade sen efter t och sprang runt och pratade med folk innan jag var så jävla hungrig så vi gick till bellas och åt. Då kom t och j, åkte hem till honom och sov.

Idag har jag inte gjort så mkt, varit trött och tråkigt väder så man inte får lust till nåt. Men ska snart äta mat från broken dreams och sen får vi se om det blir stan en sväng ikväll :)

Idag har saknaden efter dig varit hemsk !! Det verkar som att den blir värre för varje dag.. Jag vill bara ha dig här och att allt ska vara bra. My heart is broken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar