tisdag 23 juni 2009

v 15+4

I söndags när vi kom hem från orsa var vi så hungriga så vi beställde pizza, och det skulle jag aldrig ha gjort ! Jag har ju haft mina funderingar på att jag inte "tål" fet mat nu under graviditeten, har mått illa av det förut och inte alls varit sugen på det utan riktig husmanskost och helst potatis har jag velat ha. Även i lördags när vi åkte in till mora och skulle äta på donken så kände jag att jag inte ville ha det utan jag gick in på willys och köpte pannkakor med hallonsylt :) Men åt pizzan och sen kände jag att jag mådde lite illa, fast var så trött så jag somnade i tre timmar. Vaknade vid sju och sen var det bara in på toa... Blev arg och undrade om jag skulle må såhär i 6 månader, jag som hade klarat mig så bra ! Men sov hela natten och igår mådde jag inte illa alls, så har förstått att det var pga pizzan. Skönt att jag inte mår illa längre :)

Jobbade igår, tre till nio. Gick jättebra och det var rätt lugnt, åkte med mamma hem som slutade halv tio. Idag har det varit super duper fint väder, solade lite imorse och sen har jag duschat och så. Försöker nu ladda upp bilder från midsommar men tar ju en evigheeeet !! Mamma, m och a är och hämtar ut banden till P&L. Blir ju inge sånt för mig i år, sålde den till a, men jag ska ju ändå jobba hela helgen så det gör ingenting :) Och nästa tisdag, alltså om en vecka, ska jag få se min bebis !!!!!!! :D :D Åh, jag längtar så mycket. Jag vill att det ska vara nu och jag vill att h*n ska komma ut NU !


Nu ska jag fortsätta vara hundvakt åt våran bebis selma :)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar