torsdag 25 juni 2009

your on my heart just like a tattoo

Var rätt trött igår så jag och j gick upp och la oss i sängen och jag läste bok för honom. Precis när jag lagomt lyckats somnat och det var inte liiite skönt heller, vem ringer då tror ni?? Jo hon som hållt mig vaken två nätter innan och jag som trodde det skulle bli lugnt nu när hon var på stan. Ska nog lära mig att ha ljudlöst på telefonen, iaf när jag ska upp halv fem på morron... Men var skit trött imorse så jag orkade inte gå upp och ta bussen utan jag låg kvar en stund innan jag tog cykeln till jobbet. Fyfan ! det var det jobbigaste jag gjort på länge kan jag säga.. Dendär jävla backen upp..... Rena mördarbacken, men jag cyklade hela vägen upp. Men hade nog varit mer värt att gått upp fem och tagit bussen ha ha :P Slutade kl ett och då var det bara att cykla igen.. Resten av dan har jag varit hemma och legat på gräsmattan, varit hund och barnvakt och gjort plätt :) Är ju äntligen ledig imorgon och skulle ha sovit för längesen men fastnade vid datorn och en barn sida. Nu vaknade j och har jätte ont i magen så han inte kan sova :( det jobbiga är att jag vet hur det känns eftersom jag har likadant problem med min mage.

Fyra dagar kvar till tisdag !! :D <3

Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar