tisdag 9 juni 2009

'lev och njut om du är vis, för livet går inte i repris

Fan i helvete vad trött jag är ! Gick upp kl 6 igår och så åkte vi till jobbet halv 7. Gick jättebra men drygt som fan, vi bara står och går hela dagarna så jag är helt slut och har ont i ryggen när jag kommer hem :/ Tänk hur det blir när magen kommer... Men det är pengar och det är "bara" 10 veckor, måste tänka positivt ellerhur? :) Det jobbiga är att jag redan har tröttnat på att göra samma saker varje dag. Jag tycker synd om dom som läser till undersköterska, hur fan kan man vilja gå i skola och läsa till det? Det tråkigaste som finns ju, tvätta och ta hand om gamlingar som inte förstår någonting.. Dom ligger bara och väntar på döden, vad är det för liv? Nej usch gammal ska jag aldrig bli. Vård av old people har aldrig varit nåt för mig, tacka vet jag barn. Dom är i livets början och så härliga och fulla av liv. Så nu längtar jag efter min bebis ÄNNU mera (om det ens är möjligt !) Gick och la mig kl 9 igår och tänkte bara läsa lite grann eftersosm jag behövde sova för att orka gå upp idag men boken är så bra så man kan inte lägga ifrån sig den. Jag dödade mitt barn heter den. Men slet ögonen ifrån den till slut och kunde somna på en gång. När klockan ringde 5 imorse var jag ju inte överlycklig precis.. Tänkte gå upp och göra mig iordning och sen cykla till jobbet när jag fick ett sms 5.23 av mamma, jag kan skjutsa dig :) puss Snacka om att jag blev glad !! Då kunde jag ligga kvar en halvtimme till, sköööönt. Började kvart i 7 och det jobbigaste med dethär jobbet är allt man ska skriva, undra om man måste? Fattar inte varför det ska vara så olika från ställe till ställe. Jag har inget mer att skriva, är trött på allt.. Vet inte hur länge jag orkar med allting, inget går som jag vill så varför skulle jag få lägenheten jag vill ha? Äh dö, jag hatar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar