onsdag 3 juni 2009

I'm not taking the easy way out

Idag gick jag ner och la mig i soffan med täcket så jag och söt selma låg och sov till halv 10, då gick jag och åt frukost och kollade datorn. Såg då att jag fått erbjudande om en till lägenhet, så jag ringde hon som ägde den och jag ska och kolla på den imorgon :D Härligt. Nu håller jag tummarna att jag får någon av dom iaf. Har sen varit till af, det gick bra och nu när jag säger högt till folk att jag ska ha barn blir det mer verkligt :) Fast har inte förstått det riktigt ändå.. Men lycklig är jag ! Och jag längtar så fruktansvärt.

Och idag har jag gjort det jag absolut aldrig skulle göra, jag har gått med i facebook... Jag som skulle våga vägra. Men vem har sagt att man måste vara aktiv? ha ha :P Jävla skit sida, ett fall för grupptrycket och ja, jag skäms.

Idag blir det min älsklingsrätt nu under graviditeten, köttbullar, mos, lingonsylt och sås ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar