tisdag 16 juni 2009

Fredag den trettonde eller??

Hade kl på 5 imorse, låg kvar i sängen till tio över sex för mamma skulle skjutsa mig så jag tänkte att jag skulle hinna. Äter frukost i lugn och ro, vid kvart i sju ska vi åka men vad händer då?? Jo janne hade bilnycklarna med sig till jobbet så han fick skynda sig hem och skjutsa mig (mamma hade alltså gått upp i onödan) vi åker som en jude men när vi kommer till statoil tror ni inte att bommarna är nere och tåget kommer?? efter det får vi en snigelåkare framför oss som ska ända upp till sjukhuset... Skyndar mig ner i källaren och byter om på högst två min sen sprang jag till hissen och åkte upp. Snacka om pinsamt, dom hade haft morgonrapporten och börjat tvätta dom.. Fick be om ursäkt och berätta vad som hänt. Det var ingen fara men förstår ni vilken morgon? Och inte nog med det, min mobil var helt konstig, den var typ spärrad så det gick inte att varken ringa med den eller ringa till den, såg sen att jobbet ringt mig. Men helt plötsligt började den fungera som vanligt igen? Väldigt konstigt... Men resten av dagen har gått bra, som tur är ! Fick sluta vid tre och nu är jag cp trött och har ont i magen. Skönt att vara ledig imorgon iaf :) Hejhopp !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar