lördag 20 juni 2009

ett skratt förlänger livet

Vaknade imorse av att det regnade som fan, sen fortsatte det så hela dan. Åt midsommar mat hos a och dom, satt i deras förtält och pratade, och dom drack. Goood bål och grejer. Sen slutade det att regna och solen kom fram en sväng oxå ! Då gick vi ner till karusellerna och kikade. Inte ens det får man åka, det är ju förjävligt :P tss.. Men där såg vi det roligaste jag någonsin sett i mitt liv !! Jag tror inte jag har skrattat så mkt nångång. Herregud säger jag bara :D Ett minne för livet. Efter det blev jag yr i huvudet men trodde det var för att jag tittat på en karusell som åkt runt, men en liten stund senare snurrade det till och jag höll på att svimma. Skit äckligt var det, eftersom jag aldrig varit med om det visste jag inte riktigt var det var heller.. Så jag och mamma fick gå och sätta oss på en bänk. Gick sen tillbaka till förtältet, har setat och pratat och skrattat :) Har även fått ett cp samtal haha :P Jadu, ibland finns det saker man ångrar....

Nu ska jag och bror min sova
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar