måndag 1 juni 2009

Jag njuter av livet

Idag var det mors dag så jag får säga grattis till min lilla mamma :) När jag vaknade gick jag ut och solade sen gick vi upp till mellsta och åt mors dag middag, härligt väder och mysigt i mellsta :) Jag och m var kvar och väntade på p och så sa vi hej till henne innan vi gick hem och fortsatte sola. Sen åt vi jordgubbar med glass :D Och en god paj mamma hade gjort. Det är så jävla härligt med sommar, sol och varmt, varför kan det inte vara så jämt??

Inatt har jag drömt (IGEN) att jag blonderade mitt hår.. Fan så jag saknar mitt blonda hår. Men snart tänker jag göra nåt åt det! Fast jag kommer väl bli orangehårig :P

Imorgon är det en vecka kvar innan jag börjar jobba, blandade känslor men ska bli skönt att veta att jag tjänar mina egna pengar och kan flytta hemifrån :) Och så får jag vara ledig hela nästa sommar så jag hoppas att det blir mkt sol och varmt så jag och lillen kan åka och bada. Fy vad jag längtar!! Kan det inte bli december nu, nu, nu?!

Nu ska jag sova, godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar