söndag 15 februari 2009

Alla stjärtarsdag helg

Söndag idag då, inte så seg som jag brukar vara, men känner att jag håller på att bli förkyld... Hm undra hur det kan komma sig? ;P Fast det bryr jag mig inte om för det var verkligen värt det! I fredags kom K och hämtade mig vid 5 och så åkte vi hem till B där vi började dricka, K och H var redan där och sen kom M med barnen. Efter ett tag åkte vi vidare till L på hushagen, rökte, lyssnade på musik och pratade innan vi drog ner på stan. K bjöd på en cider sen röjde jag och M på dansgolvet en stund innan T och M kom. Jag och M gick till centrumgrillen efter halv 2 och jag tog en kycklingburgare, sen kom T och H. Träffade på J och V utanför innan vi fick skjuts hem till T. Somnade vid 5 kanske... Blev väckt 20 i 10 och kände hur bakis jag var så jag sov vidare. Mamma ringde 20 över 1 och då var det ingen idé att sova längre så jag gick ner till T. Diskade åt henne eftersom jag lovat det haha :P Och sen var jag allmänt seg hela dan, jag och T beställde mat och sen började vi dricka lite vin och P kom oxå. Mamma kom kl 8 och då var det bara att hoppa in i duschen och göra mig iordning. Drack, pratade och lyssnade på pokerface :D Sen tog vi taxi på stan. Skit dåligt band och tråkiga människor, men vi fick höra pokerface iaf!! :P K, M och M kom oxå. Snackade lite med dom innan mamma skulle hem och jag såg min chans att få skjuts ;) Så det blev en bra alla <3 dag ändå (:

Jag har nyss lagat mat till mig och hela familjen, korv och pommes :) och nu ser jag på gossip girl, det bästa programmet ever!!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar