onsdag 18 februari 2009

Just wanna touch you for a minute

Haha tror ni jag orkade upp och duschade imorse?? :P Nej slog av larmet helt halv 8 och sen somnade jag om...... Hade en sjuuukt konstig dröm och vaknade med ett ryck 20 över 8. Gick upp halv 9 och satte i mitt löshår sen åkte jag till skolan. J och dom kom vid 11 och fikade så jag följde med honom och jobbade lite (: Sen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi hem, hade fått brev från FK så det var bara att ringa............ JÄVLA IDIOTER!!! Så nu vet jag inte hur jag ska ha råd med mina räkningar.. Jag tycker det är helt stört att man får mer pengar av att va arbetslös och gå på soc än att studera och få betyg i ett ämne som är SÅÅÅ viktigt!!! Jag har inte råd helt enkelt.. Så jag får väl hoppa av då..

Som att det inte räckte att man redan är irriterad på allt, som t ex menshelvete!!! Och everything annat..... Ingenting går som jag vill just nu, men som dom säger, man måste ha tråkigt för att uppskatta när man har kul :/ Nej nu ska jag skriva ett sms till mamma. Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar