tisdag 3 februari 2009

Let's play a love game

Beslutsångest deluxe är vad jag har nu! Hur gör djur typ.. Jag som inte ens kunde bestämma mig om jag skulle köpa en sallad idag eller inte. Fan! Men hur svårt kan det vara? Det är väl bara att göra det jag vill, enklare än så är det ju faktiskt inte. Förutom att veta vad jag vill förstås, det kanske vore en fördel... Suck.

Jag har migrän och jag är trött. Kanske är dags att sova?

Har förresten ätit kladdkaka idag, när vi kom hem hade A bakat en och jag var så sugen så jag smakade. Vad har hänt med mig egentligen? Äter ju hur mkt snusk som helst. Men inte imorn, för imorgon blir det ingenting. Ska dricka mkt vatten, hade behövt det just nu mot min huvudvärk känner jag. Man kan ha migrän så man mår illa va? Isf har jag det just nu.

Åh, så är det dethär med pengar oxå... Måste ringa imorn och höra, annars har jag inte råd med mina räkningar.. Jobbigt!

Nej nu ska jag sluta fundera och försöka sova istället! Men det jag verkligen hade behövt nu är riktigt skönt sex..........
keep on dreaming!! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar