måndag 23 februari 2009

I can make it this time

Snacka om sjuuuukt störande!!! Jag skulle lägga mig i sängen med min dator, men tror ni den fungerade?? Nej det är nåt fel på dendär fula vita saken som hänger som en sladder fitta bredvid datorn. Får ringa nån datanörd och fråga vad felet är...

Helgen då? Har varit hemma och varit barnvakt, ätit massor och bara myst! Jag och syrran har varit uppe och kikat på film. I lördags såg vi en skräckfilm vi redan sett på tv6 och sen satte vi i systrar i jeans som vi lånat, den var bra (: Har även varit rastlös, men det kanske inte är så konstigt? Har inte varit hemma en enda helg dethär året. Fast det roliga är att jag aldrig varit så slut som jag var igår efter en helg! Kändes ju som att jag var bakis igår hehe. Gick runt i mjukiskläder hela dan och slöade, såg på tv och spelade gh, har man väl börjat så vill man bara spela mer och mer! Idag har jag spelat så jag t o m har fått en massa låtar, detdu! Såg på beck igår och efter det så tog jag ur mitt löshår, äntligen! Då kom A på att hon hade brunt mousse färg, så vi färgade mitt gamla löshår brunt :D Och hon tvättade även mitt nya med silvershampo. Så nu har jag båda löshåren i, det bruna och det blonda haha. Skulle bara pröva det bruna och sen gjorde jag två flätor, så nu ser det ut som jag har brunt underhår :) Få se vad som händer imorn, om vi ska hitta på nåt roligt, K kommer ju hem oxå. Men nu ska jag försöka sova. Godnatt!

Förresten, idag började det så nu kör vi!!

Keep on dreaming....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar