torsdag 12 februari 2009

Haha you can't read my pokerface!!

Ja livet är roligt, vissa människor är roliga, jag kan bara skratta åt dom! :D Herregud vilka puckon..

Började kl 8 idag och det var kalllllt att gå :/ Fick tillbaka två prov och fick alla rätt på det ena och tre fel på det andra... Gjorde ett till prov men hann inte klart så jag fick ta hem det (: Så jag har en uppgift kvar. Var på kupolen och in på ticket, kollade lite resor. Sjuuuukt sugen på att bara dra, till ett varmt ställe!! Vi får se hur det blir.

Åh, skulle ha duschat men är så jäkla trött så vet inte om jag orkar.. Blev ju lite sent igår ;p Men kul var det :) Skönt som fan med fredag och helg imorn! Vet inte vad jag ska hitta på imorn men nåt finns det alltid att göra. Och på lördag får vi se hur det blir... Hihi ;D Jag hoppas det blir braaaa!!

Kan ju hoppas min mens kommer snart......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar