fredag 13 februari 2009

Fredag den trettonde!

Halloj! Idag är det alltså fredag den trettonde.. Än så länge har det inte hänt nåt, men med min vanliga tur så kommer det säkert hända nåt xD hehe. Dagen började rätt bra faktiskt! Var i skolan först, slutade kl 11 och efter det åkte jag på systemet och det gjorde min dag :D Inte för alkoholen för jag köpte inte ens nåt... Sen åkte vi på kupolen och handlade lite, sen till forssa och köpte sallad. Har fortfarande inte ätit den för jag tänkte vänta tills mamma gjorde mat till dom, och snaaaaaart får jag äta :P Är svinhungrig för jag har inte ätit nåt idag. Får se vad som händer ikväll (: Ska va med K, vet inte vad vi ska hitta på. Nåt roligt och att kvällen blir bra hoppas jag!

Alla hjärtansdag imorn.... Skit dag, men blir utgång och det kan bli kul :D :D Hoppas, hoppas!!

Nej nu ska jag äta. Sup och svälj, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar