måndag 9 februari 2009

Must everything you do make me wanna smile?

Helgen har varit underbar, den bästa på mycket länge faktiskt. No tears och det var väl skönt ellerhur? Men som vanligt så har allt ett slut och även nu....

I torsdags tog jag bussen hem till P och så gick jag, han och J till engelska och tittade på hockey. Efter det kom nån och hämtade oss och så åkte vi hem till B ute i skogen där vi drack och pratade. Blev lite snurrig och så tog vi taxi hem och det var ju inte det trevligaste haha. Jävla bitterfitta och P gjorde inte saken bättre genom att jävlas med henne så hon blev tokig :P Åkte hem till honom och sov. Hade klockan på 8 och så var det bara att gå upp till skolan... Gick förbi moderna salongen innan och köpte blondshampo. Det kunde ju behövas.. I skolan så satte en lärare ihop en matte grupp, var jag och två tjejer till (: Trevlisch. Läraren snackade nåt om att gå på gym på fredagar, undra om det är gratis? Då får man välja om man vill gymma eller simma och sånt. Funderar på att göra det. Fast det beror ju på om det kostar såklart. Efter skolan åkte jag hem och duschade sen kom P och J och vi drog upp till orsa. Hemma hos D började dom dricka, eller ja J var ju full sen torsdan haha. Men vid 5-6 åkte vi hem till G och dom. Drack grogg och det tog kan jag lova, hade ju inte ätit nåt förutom lite potatis och köttbullar som dom tvinga i mig ;D Hade roligt, men P däckade ju vid 11 (SOM VANLIGT) så jag följde med C, D och J långt in i skogen till nån stuga och där fick jag sitta och höra hur fin och vacker jag är... :/ Kom hem till C och D vid 5 och när jag skulle sova kom P dit haha. Sen väckte han mig kl 8 och frågade om jag skulle med hem till G och dom.. Nja jag var rätt dö så jag var kvar och sov. Sen var han borta hela dan och så åkte D för att hämta honom men det tog ju typ 3 timmar så jag och C var svin hungriga så vi gick och köpte familjepizza. Åt en liten bit sen var jag proppmätt, gick sen i duschen och vid 5 kom P och D tillbaka. Blev hemma hos D på kvällen och det kom massa folk. Vi var rätt sega så vid 12 skulle alla sova så jag, P och L gick på nån liten pub. Sen tog vi taxi hem till P's föräldrar. Var en bra dag hela lördagen, trodde inte jag kunde må så bra som jag gjorde.. Vaknade igår och sen åkte vi hem till C och D ett tag innan vi skulle äta hos hans föräldrar.. LIte jobbigt eftersom jag har svårt att äta inför folk men det gick rätt bra. Sen hämtade vi J och så åkte vi hem till borlänge igen. Åkte på ica maxi och köpte chips och cola och så åkte vi hem till P och såg på nån dålig film som jag somnade till. Duschade, såg på beck och sen sov vi..... Hade klockan på halv 7 imorse. Gick till skolan och gjorde prov sen hem till P igen, somnade i soffan innan mamma hämtade mig. Nu har jag duschat, tvättat och dammsugit. Har mensvärk som fan :/ Skönt att vara ensam hemma ialf. Ensam med mina tankar, man blir ju fan galen. Varför kan inte vissa ta mig för den jag är? Sluta jämföra mig med nån jag aldrig kommer bli. Det spelar ingen roll om jag är tjock eller smal, brunett eller blond, blåa eller bruna ögon, jag kommer ALLTID vara mig själv!!! Antingen gillar man det eller så gör man inte, men var ärlig för helvete! Jag tror nog att jag klarar av att höra sanningen.. Den är bättre än att leka med mig. Jag tyckte vi hade det bra ihelgen iaf.. Jag gillar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar