onsdag 4 februari 2009

Jag kom, jag såg och jag... skrattar!!

Idag har jag varit i skolan, gjorde ingenting förutom att visa min mentor mina prov och så ritade jag :D Mamma, J, k, F, H, och F kom sen och fikade i skolan så jag gick dit när jag slutade. Var sen in på kupolen och lämnade tillbaka en tröja och så kollade jag blekningsmedel men fanns inget bra så jag sket i det. Men imorn mååååste jag bleka håret, herregud värsta skabb nu. Kommer inte ens ihåg när jag blekte det sist... Blir ju så när jag har löshår i. Åkte sen hem och nu har jag nyss pratat med FK, vilka idioter. Fan helt sjukt att man får mer pengar när man är arbetslös än när man går i skolan. Nej men jag får väl gå i skola till mars då.... Längre än så har jag då fan inte råd med! Blev så irriterad att jag åt.. Fyfan! Men nånting annat som jag är sjuuuuuuuuuuukt irriterad över är hur vissa folk beter sig!!!!! Här försöker man vara trevlig och det är då fan inte mitt fel att du inte betalar räkningen i tid och då kan du väl iaf vara trevlig? Nej då låtsas vi att vi inte hör och lägger på i örat på mig och sen låtsas du att du inte vill prata med mig, HAHAHAHA ska jag skratta eller gråta? :) :) Du är så feg att du inte törs prata med mig eftersom du inte får och sen att du tillåter att ha HÖGTALAREN på, hur lågt kan man sjunka? Tycker inte du att du är värd nånting? Du är en egen person med egna känslor men DU finns inte kvar längre, hur kan du låta en person kränka din person, din integritet (kan förklara att ordet betyder människovärde, stolthet och självkänsla. Personlig integritet är att ha rättigheten att behålla vissa hemligheter för sig själv!), så förbannat jäkla mkt?? Är det inte viktigt med ärlighet i ett förhållande? Stå upp för vad du tycker istället för att gå bakom ryggen, tänk vad som kan hända om saker kommer fram, ellerhur? ;)


Nej nu ska jag kissa!

Men kom ihåg, Det är här det händer!!!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar