torsdag 5 februari 2009

What I did to you is hurtful

Fyfan, skulle ju bleka håret idag och jag åkte iväg till ica maxi och köpte medlet sen hem och tog ur löshåret och tvättade det, sen i med blekningen och blääää vad missnöjd jag är!! Det såg FÖRJÄVLIGT ut först och jag tänkte nästan raka av mig skiten, men blev liiiite bättre när jag torkat det. Men min andra tanke var att GLÖM att jag kan ha mitt löshår nu.... Jaja satte väl i det och det var inte sååå stor skillnad och kanske, kanske att jag kan ha det! :D Det är nog inte min dag idag... Hade ju prov imorse och det kändes inte bra och kommer nog gå åt helvete. Får se om det händer nåt mer med min otur idag.. Hoppas inte. Jag vill ha lite tur och att det händer nåt roligt :P Är barnvakt just nu så jag ska se vad han gör, hejhopp!

Gud vad jag är irriterande.. Tröttnar hur fort som helst, men det är alltid roligt med det man inte kan få..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar