onsdag 4 februari 2009

Jag bryr mig egentligen inte, faktiskt

Jag borde sova nu, för längesen egentligen eftersom jag ska upp före 7 imorn, börjar kl 8 :/ Och då ska jag ha proooov!! Fan är lite nervös även om det kommer gå bra, eller det måste det göra! Nu när jag fick alla rätt på förra provet kommer jag inte nöja mig med mindre, verkligen inte! Kommer bli sjukt grinig om jag får nåt fel... Men det kommer inte hända, eller hur?! :P

Jahapp, då var det bestämt då.. Eller nääe, joo, jag tror det! :) Det visar sig nog hur det blir, men jag tror det blev sagt så. Fast vad vet jag? haha. Nej men det ska bli... kul? Ja jag hoppas det iaf! Så imorgon blir det att köpa blekningsmedel och försöka göra nåt med dethär trååååk håret! Jobbigt, jobbigt. Det finns en till sak som blev jobbig... Jag trodde du av någon skulle förstå mig.. Men visst, jag håller med dig, det är onödigt och omoget. Jag är mognare än så och jag känner själv att jag mår så mycket bättre när jag inte ens bryr mig om honom ett dugg och jag tänker inte ens på honom!! Kan du fatta hur skönt det är?? MEN jag känner oxå att jag vill inte bli behandlad hur som helst och att det är slut med att komma och gå när det passar honom, det är en av anledningarna att jag gör som jag gör, han ska lära sig att inte gå bakom ryggen på folk och att jag är en egen människa, jag säger och skriver vad jag vill, ingen äger mig och ABSOLUT inte han! Sen skiter ju jag i honom, han lever sitt liv och jag lever mitt liv och jag kan verkligen inte bry mig mindre!!! (:

Förresten, mina linser har börjat krångla... :( Så måste nog snart ta ur dom, tråkigt va?? ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar