tisdag 10 februari 2009

En snabbis..

Sitter nere i garaget just nu och tänkte bara skriva ett snabbt litet inlägg. Jag fryser arslet av mig här!!! Fiiifan vad kallt det är. Hade klockan på 7 imorse men vid halv 8 var det bara upp på toa.... Somnade sen om till kvart i 9. Bussen gick precis då och jag började halv 10 så det var bara att ringa och sjukanmäla mig. Jag hatar min mage!! Satte i mitt löshår och gjorde mig iordning och klockan 11 kom J och hämtade mig. Åkte förbi och köpte semlor, fast jag tog en weinersemla, innan vi åkte ut hit. Fikade lite innan jag hjälpte honom med en annons på blocket, gamla gubben kan inte med bilder och sånt (: Tur han har mig som kan göra det åt honom. Nu ska vi snart åka härifrån, men tänk att jobba på kontor, sitta och klicka lite på datorn och titta lite papper hela dagarna, det du, det hade inte varit helt fel ;D Fast då får man inte äta nåt på dagarna för fan vad fet man skulle bli då! Hahaha :} Jajaja nu ska jag sluta drömma, back to verkligheten. Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar