tisdag 3 februari 2009

Love make me feel good


Sitter just nu inne på toa för att försöka få lite inspiration att skriva nånting vettigt eller varför inte nånting konstnärligt när jag ändå är på gång. Men jag tror inte gud är med mig just nu för batteriet till datorn håller på att ta slut, så inspirationen får nog vänta ett tag till...


Nu har jag satt i sladden, så nu gör jag ett nytt försök men det är svårt, anledningarna är många men den största är nog att min hjärna inte vill fungera som en blogghjärna nu för tiden, kanske är det för att jag har så mkt matte att tänka på eller så är det för nåt annat, vad vet jag? En till anledning just nu är att min kära bror sitter bredvid och stör. Har iaf varit i skolan idag, men det var segt, hade ingenting att göra så jag målade istället, med en whiteboard penna på papper... Det gick lika bra som med en vanlig penna, men om det var en bra idé bryr jag mig inte om. När jag slutade åkte jag på kupolen och drack en is latte, så jävla gott. Sen har vi hämtat ut mammas dator som varit på lagning, så nu kanske, kanske det blir lite nya bilder? Skulle ju inte skada.. Jag har en ganska tråkig blogg just nu tycker jag. Så idag bjuder jag på en bild bara för att piffa upp lite. (: Innan jag somnade igår kollade jag om mitt kort har börjat fungera men nej, det är fortfarande spärrat.. Så jag drömde om R inatt och shit det känns som att jag har pratat med honom på riktigt! Fast måste ha tag i honom och fråga varför det fortfarande är spärrat.... Irriterande? Jaaaaaaa :/

Just det, måste nog bestämma mig idag... Kanske, kanske inte. Ja eller nej, fan vad svårt det ska vara då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar