måndag 16 februari 2009

It's my life

Jag bara undrar en sak, är det såhär mitt liv ska vara?? Är det meningen att jag ska bli sårad gång på gång på gång?! När är det min tur att hitta någon som är ärlig och tycker om mig för den jag är? Jag är så jävla trött på skiten. Alla har det så jäkla enkelt, dom hittar nån och så efter nån vecka är tjejen gravid. Inte för att jag är avundsjuk, för det är jag faktiskt inte, jag vill få barn med någon som jag är kär i och vill leva med och han ska vilja leva sitt liv med mig och förresten vill jag leva mitt liv först!! Ut och se världen och skaffa mig ett jobb. Det jag kan bli avundsjuk på är att dom har någon, jag har haft någon i nästan 4 år... Han var inte den bästa, verkligen inte, men han var den som ställde upp just då och det är det jag saknar, att ha någon som alltid finns där, att ha någon att bara krama ibland.. Herregud jag har varit singel i 1 år nu, jag vill inte det mer! Om jag nu är så jävla fin (som en viss person påstår att han tycker) varför ljuger alla för mig då? Varför duger jag då inte? Antingen är det mig det är fel på eller så är det killarna jag träffar.. Man kan ju börja fundera^^

Idag vaknade jag av att jag hade skiiiiit ont i magen.. Sen sov jag till 12 ungefär. J kom hem halv 2, jobbig unge.. Försökte få ut honom och efter ett tag lyckades jag, jag sa åt honom att gå ut och leka när det var så fint väder, man får passa på när solen är framme snart är det mörkt igen sa jag och han tog på sig hjälmen och gick ut och cyklade. Jag dammsög och plockade i och ur diskmaskinen, kände mig som en riktig hemmafru. Sen ikväll åt vi thaimat, fan så gott! Och så har jag sett på lipstick jungle (: Och ett annat program som var efter.. Jadu nu har jag bestämt mig ännu mer, om det nu är möjligt? Riktigt trött på mitt liv är jag för tillfället... Det måste hända nåt och tre saker jag vill är:
  • Skaffa ett jobb
  • Flytta!!
  • Få min mens...........

Haha det sista var kanske lite privat men :P Äh, nu ska jag sova, ska ju upp till den uuuunderbara skolan imorn! :/ Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar