fredag 27 februari 2009

Kanske att allt ordnar sig?

Shit, vi såg en heeeelt värdelös film igår! vi satt i nästan två timmar och när filmen var slut så fattade vi ingenting.. Det handlade om en kille som var psyko som såg en kanin och gjorde massa saker i "sömnen" men sen på slutet så fick vi se att han dog i början? :/ Haha jaja det var ett tidsfördriv iaf xD Efter det spelade jag lite gh ;P Men, hon som klagat mest, vad tror ni hon gjorde?? Jo hon satte sig och tog gitarren ifrån mig eftersom hon ville spela.. Yeah jag visste väl att jag inte var den enda nörden ;) (för vem är det som sitter bakom mig och spelar nu?) Sen blev jag så jävla trött så jag sa att vi kunde slå på terror på elm street så jag fick sova haha, jag somnar jämt till den skitfilmen. Men var faktiskt vaken hela filmen och vi somnade vid halv 3 nångång. Mamma kom upp och väckte mig imorse och sa att klockan var 9 & att jag fick lov att gå upp och ringa.. Snacka om trött då! Jag sov ju som skönast.. Men det var bara att gå upp och ringa, men tror ni inte att hon hade SEMESTER?! Suck! Somnade sen i soffan nån minut innan jag gjorde mig klar och vi åkte till kupolen. Köpte cheese och åkte hem och åt :D Har spelat lite gh men jag är så fruktansvärt trött så jag ska gå och lägga mig i sängen nu och ta en liten powernap ;P Få se vad som händer ikväll, är sugen på partyyyyyy!!

Måste bara säga tack K!!!! Vad skulle jag ha gjort utan dig? Antagligen skulle det gått åt helvete... Ingen fattar hur glad jag är just nu, vet inte hur jag ska tacka dig!! Fast du knappt känner mig så ställer du upp, du är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar