torsdag 26 februari 2009

Skoter, cola och tacos


Halloj! Kanske ska uppdatera lite?

I tisdags hjälpte vi M att flytta, så A fick en massa saker på hennes rum som jag hjälpte henne med, typ skruva säng och grejer. (: Fick soffa. dator och tv på rummet och den gh nörd jag blivit så spelade jag det till typ 1 på natten :P Så A fick lite damp på mig haha. Vaknade vid halv 11 och gjorde mig en smoothie sen ringde K och frågade om jag var vaken, sen kom han vid 12- halv 1 och hämtade mig. Vi åkte ut på sjön där B, M, S, E och alla barnen var. Jävlar vad rädd jag var när jag åkte skoter :D :D Fick fan lite panik när jag visste att vi var ute på en sjö.. Vilken fjant jag blivit hahaha! Vi grillade korv och åkte skoter, fint väder som faaaan var det :) Åkte hem vid 3, sen åkte jag och K runt lite innan vi åkte hem till honom och S och skulle äta tacos. Jag, K, A och J åkte på coop och handlade innan vi kunde göra mat. Efter maten målade jag med A och J. Dom är för söööta hihi. Sen såg vi lite tv och jag myste med A innan jag och K åkte iväg. Jag var in på statoil och köpte cola till mig och syrran för vi skulle se skräckfilm, och jag var sååå trött!! Hade sett filmen vi såg oxå.. Men tack K för en rolig dag :D Idag har jag inte gjort mkt, ringt runt till en massa myndigheter och grejer.. Sen var vi på stan och jag och a gick in och köpte godis och cola på hemmakväll. Och nu ska vi se film, men vi har ingen att se så A slog på terror på elm street, SÅ värdelös haha! Så nu ska jag leta på en bättre film, tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar