fredag 20 februari 2009

Härliga lov

Nu är det äntligen lov!! Fyfan vad skönt....

Ska vara barnvakt hela helgen så jag festade i onsdags istället haha :P Och vad ska man säga om den kvällen? Det var trevligt, förutom en viss FJOLLA :/ Hur kan det finnas så löjliga människor? Dom kan verkligen inte ha något liv, synd för dom då! Orka med en bitterfitta :D Fick skjuts hem till syrran och vad upptäckte jag då? Jo jag hade ju glömt min mobil... Ringde K och vi skulle fixa det på morron. T och M satt med varsin dator och drack vin när jag kom haha. Gick och sov vid 2. Klockan ringde kvart över 6... Var bara att gå upp och gå till skolan, träffade på J på vägen. Snacka om att jag var törstig... Gick sen hem till T igen och la mig på hennes soffa, somnade en halvtimme och sen gick jag och M upp till henne, K kom med min mobil sen hämtade mamma oss och vi åkte på ica maxi, tågstationen och rätt pris. Hon köpte tacos, godis och chips som vi ska ha ihelgen. Blir att äta tacos och myyyysa imorgon :) :) Vi åt köttfärspaj igår och det blev en paj över så det ska vi äta idag. Mamma sa att hon kunde fråga M om J fick vara där idag om jag ville ut och göra nånting ikväll, men jag sa att det ordnar sig, man missar ju ändå inte så mkt ellerhur? Denhär stan är ju DÖD så. Och så är jag ju ledig en hel vecka så jag hinner nog med saker ändå. Funderar på att följa M och T till sthlm ihelgen. Det hade varit roligt! Se hur dom ska bo och så.

Får jag reda på att det är du, så fuck you!!!

Nu ska jag göra mig iordning innan jag ska hämta söta fisungen! Trevlig helg.

1 kommentar: